Eniro, firma będąca właścicielem Panoramy Firm, ma w swojej ofercie sprzedażowej kilkanaście różnych produktów sprzedawanych w różnych wariantach. Wyzwanie stanowiła bieżąca edukacja sił sprzedaży bezpośredniej oraz call center z dostępnych produktów oraz aktualnych działań promocyjnych. Poza edukacją firmie zależało także na wdrożeniu mechanizmów motywacyjnych, które zwiększą efektywność obu zespołów i przełożą się bezpośrednio na wyższą produktywność oraz poprawią wyniki sprzedażowe w segmencie małych firm.
Aby wesprzeć Eniro w realizacji kluczowych celów, stworzyliśmy platformę Sales City, opartą na historii przedstawiającej Krystiana Cienia – czarnego charakteru próbującego zmonopolizować miasto i zniszczyć małe biznesy. Pracownicy podzieleni na grupy wynikające ze struktury organizacji otrzymywali zadania dostosowane do aktualnych potrzeb firmy i pozwalające im oswobodzić miasto. Wśród zadań znalazły się m.in.
Osiągnięte cele: zwiększenie wyników sprzedażowych - zwiększenie wartości cross-sellu
20% większa wartość sprzedaży produktów oraz cross-sellu do nowych klientów
88% pracowników działu sprzedaży bezpośredniej zaangażowanych w realizację zadań
50% pracowników wykonało wszystkie bez wyjątku dostępne w platformie zadania